Després de l’èxit de la primera edició del 2018, el diumenge 26 de setembre La Violeta va acollir una nova trobada de col·leccionistes de dispensadors de caramels PEZ. A la jornada, organitzada pel propietari de la botiga gracienca Blackout, Javier Murciano, es va presentar un dispensador dissenyat per a la trobada d’aquest any, tal com es va fer a la primera edició. Els col·leccionistes i els assistents varen poder gaudir d’una jornada plena d’intercanvis i noves adquisicions, especialment per aquells que començaven la seva col·lecció.


L’esdeveniment va incloure un espectacle de màgia a càrrec de Daniel Arbonès d’Off Màgia, un espectacle especialment creat per a l’ocasió, concebut en col·laboració amb el certamen. Una funció, única en el seu gènere, que versava sobre el món dels caramels PEZ.
La trobada va comptar amb la projecció de documents inèdits de la història dels caramels i per als més menuts es va incloure a la sala un espai infantil amb activitats per a la mainada.

