Destinataris
Joves i persones adultes
Descripció
La majoria de gent coneix la gralla, i molts la coneixen gràcies al món casteller. La gralla és actualment un instrument molt popular a Catalunya, i és considerat com un dels instruments tradicionals del país. En aquest taller coneixerem molts aspectes diferents d’aquest instrument, i ens iniciarem en la seva pràctica.
Per tal d’aprofundir en l’aprenentatge de l’instrument, aquest taller es farà en format híbrid on estaràs 30 minuts amb supervisió de la tallerista i 30 minuts de pràctica sense supervisió.
Horaris
Dimarts de 17:30 a 19:30h Consultar horari en el moment de la inscripció. Del 29 de setembre a l’1 de desembre de 2026, 10 sessions per trimestre
Material
Cal portar-se la gralla.
Tallerista
Neus Gaba
Es va iniciar en l’instrument a dins el grup de músics de Castellers de la Sagrada Família. Aquests últims anys ha realitzat classes al Centre Artesà Tradicionarius amb el professor Eduard Casals.




